Druk, druk druk…

Een eigen bedrijf starten betekent investeren. Investeren in middelen maar vooral in tijd. Ik moet eerlijk bekennen dat deze startperiode wel erg veel tijd kost. Vooral het aanleveren van de verschillende ‘bewijsstukken’ voordat je een contract krijgt verbaas ik me over. Maar ok, als dit allemaal goedgekeurd is schijnt het een stuk makkelijker te worden. En mijn onwetendheid in dit soort dingen helpt ook niet écht mee. Ik heb dan ook goede moed dat ik snel zal leren hoe ik dit soort dingen wat efficiënter kan aanpakken.

Dit neemt zelfs zoveel tijd dat het alweer een tijd geleden is dat ik mijn laatste blog heb geschreven.  Hoogste tijd om jullie weer een update te geven van hoe het met WEL Communicatie gaat:

Het gaat goed! Er is volop werk op zowel communicatie als marketing gebied. En ik kan mijn kennis en kunde lekker inzetten bij een aantal leuke projecten. De administratie is aardig op orde en ik ben al bijna klaar voor mijn eerste belastingaangifte als bedrijfseigenaar. En hier ben ik best een beetje trots op!